تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با رنگ برای کودکان، بدون ریخت و پاش

این روش نقاشی، راهی ساده است که به کودکان اجازه می‌دهد تا بدون ریخت و پاش و کثیفی با انگشتان خود نقاشی بکشند.

نی نی بان: این روش نقاشی، راهی ساده است که به کودکان اجازه می‌دهد تا بدون ریخت و پاش و کثیفی با انگشتان خود نقاشی بکشند.

 

 

یک نایلون پلاستیکی (زیرا استحکام پلاستیک زیاد است) و مقداری رنگ بردارید. (شما می‌توانید حتی از رنگ‌های خوراکی نیز استفاده کنید. من خودم از رنگ‌های قابل شستشو استفاده کردم زیرا نایلون پلاستیکی ممکن است پاره شود و رنگ‌ها روی لباس کودکان بریزد.) کاغذی بردارید و مقداری رنگ روی آن بریزید، سپس نایلون را روی آن بکشید و با چسب 4 طرف آن را به میز بچسبانید.

 

 

من این کار را قبلا انجام داده‌ام اما حال دو تغییر در آن ایجاد کرده‌ام: برای زیر کار از کاغذی سفید استفاده کردم تا بر اثر تضاد رنگی زیباتر به نظر آید و دوم این که اطراف آن را با چسبی محکم کردم تا رنگ‌ها بیرون نریزد و از ریخت و پاش جلوگیری شود.

 

خوبی این روش این است که شما به سادگی می‌توانید از ریخت و پاش کودکتان جلوگیری کنید، در حالی که کودکتان آزادانه می‌تواند نقاشی کند. از دوستان او نیز می‌توانید برای همکاری دعوت کنید.

 

 

ما این دفتر نقاشی را یک روز کامل روی میز گذاشتیم و هر کسی که در آن روز به خانه ما ‌آمد، بزرگ و کوچک، به سمت آن کشیده شدند و از نقاشی انگشتی خود لذت بردند. این روش برای سرگرم کردن کودکان بسیار عالی است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با رنگ برای کودکان، بدون ریخت و پاش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..