تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت پخش اذان با هدف یهودی‌سازی سرزمین فلسطین

به گزارش صد خبر؛ مجید صفاتاج کارشناس مسائل غرب آسیا پیرامون اقدامات رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پخش اذان در مسجدالقصی و حفرتونل در زیر این مسجد، اظهار داشت: این اقدام صهیونیست‌ها به یک باره صورت نگرفت بلکه رژیم صهیونیستی از ابتدای اشغال شهرقدس تاکنون همواره به دنبال یهودی‌سازی سرزمین فلسطین بویژه بیت‌المقدس بوده و برای اینکه بتواند طرح یهودی‌سازی را عملی کرده و شکل واقعی به آن بدهد، ناچار است که نواها و شعارهای اسلامی را در مسجد الاقصی، شهر قدس و دیگر اماکن اسلامی متوقف کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر عربستان سعودی به جای انجام وظیفه اصلی خود که ایجاد وحدت اسلامی بین همه مسلمانان در مقابله با کفار و مشرکان است، تصمیم به متحد شدن با رژیم صهیونیستی را دارد، صهیونیست‌هایی که عامل تفرقه، اختلاف، درگیری و جنگ بین طوایف مختلف مذهبی و نژادی در کشورهای منطقه هستند.

صفاتاج افزود: رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از موقعیت حاصل شده در فلسطین، پخش اذان را در بیت‌المقدس متوقف می‌کند و از سوی دیگر هم هیچ‌گونه صدای اعتراضی از اعراب در سطح منطقه شنیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: وقتی اعتراضی نسبت به این اقدامات صهیونیست‌ها صورت نمی‌گیرد، تصویری از ضعف فلسطینی‌ها برای رژیم به‌وجود می‌آید، در همین راستا می‌بینیم که پخش اذان در قدس شریف متوقف می‌شود.

این کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: صهیونیست‌ها حفاری‌های خود را که از چندین سال گذشته در زیر مسجدالاقصی به بهانه‌های مختلف انجام می‌دادند، به‌دنبال فشار افکار عمومی جهان بویژه جهان عرب و کشورهای اسلامی، این روند را متوقف کردند؛ اما اکنون دوباره اقدامات حفاری خود را آغاز کرده‌‌اند.

وی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس گفت: طبیعی است که آمریکا از ابتدای پیدایش رژیم صهیونیستی، به‌عنوان حامی اصلی این رژیم بوده و از ارائه حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و سیاسی به صهیونیست‌ها کوتاهی نکرده است؛ بنابراین اقدام واشنگتن برای انتقال سفارت خود از تل‌آویو به بیت‌المقدس به‌منظور رسمیت بخشیدن به اشغال قدس توسط صهیونیست‌هاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت پخش اذان با هدف یهودی‌سازی سرزمین فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..