تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوئد استفاده از نمادهای مذهبی را ممنوع کرد!

در ادامه ممنوعیت استفاده از برقع برای مسلمانان در کشورهای حوزه اسکاندیناوی، دموکرات های سوئد نیز خواستار ممنوعیت استفاده از هرگونه نمادهای مذهبی از برقع مسلمانان گرفته تا صلیب مسیحیان برای کارمندان دولت در محل کار شدند.

به گزارش بولتن نیوز، در ادامه ممنوعیت استفاده از برقع برای مسلمانان در کشورهای حوزه اسکاندیناوی، دموکرات های سوئد نیز خواستار ممنوعیت استفاده از هرگونه نمادهای مذهبی از برقع مسلمانان گرفته تا صلیب مسیحیان برای کارمندان دولت در محل کار شدند.

حزب راست سوئد درنظر دارد با تصویب قانونی، کارمندان دولت را در طول ساعات کاری از استفاده از نمادهای مذهبی باز دارد.

«آنتون برگلوند»، عضو کمیته سوسیالیست‌های سوئد به خبرنگار شبکه تلویزیونی اس وی تی گفت: به عقیده من شورای شهر، مراکز درمانی، مقامات دولتی و حتی پلیس در این زمینه باید موضع بی طرف داشته باشند. با این حال کاربرد نمادهای مذهبی به خودی خود موجب نقض این موضوع می شود.

این مقام سوئدی معتقد است ممنوعیت باید جامع باشد و حتی نمادهای مذهبی کوچک مانند گردنبند صلیب را نیز شامل شود. هرگونه نماد مذهبی نباید قابل مشاهد باشد.

مونیکا یوهانسون، عضو حزب سوسیال دموکرات سوئد معتقد است موضع گیری درباره این قانون بدون بررسی آن قابل قبول نیست.

پیشتر، دادگاه اروپا اعلام کرد کارفرمایان در کشورهای اروپایی حق دارند کارکنان خود را از پوشیدن لباس های مذهبی مانند پوشش سر در محل کار باز دارند. دادگاه حقوق بشر اروپا هفته گذشته اعلام کرد که قانون ممنوعیت پوشاندن جزئی یا کلی صورت در اماکن عمومی را حفظ می‌کند.

ماه گذشته، با تایید قانون ممنوعیت پوشاندنکامل چهره در اتریش از طرف رئیس جمهور، در این کشور اجرایی شده و نقض کنندگان آن باید جریمه نقدی پرداخت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوئد استفاده از نمادهای مذهبی را ممنوع کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..