تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پژوهش‌سرای عشایری خوزستان راه‌اندازی می‌شود

گروه معارف: اولین پژوهش‌سرا عشایری استان تحت عنوان پژوهش‌سرای خواجه‌نصیرالدین طوسی در منطقه سوسن شهرستان ایذه در سال تحصیلی 97 - 96 راه‌اندازی می‌شود.

حمید قنبری مدیر آموزش ‌و ‌پرورش عشایر خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: اولین پژوهش‌سرا عشایری استان تحت عنوان پژوهش‌سرای خواجه‌نصیرالدین طوسی در منطقه سوسن شهرستان ایذه در سال تحصیلی 97 - 96 راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مختلفی که انجام شد درنهایت اردیبهشت‌ماه 96 موفق شدیم مجوز ایجاد این پژوهش‌سرا را اخذ کنیم و هم‌اکنون در حال تجهیز این پژوهش‌سرا هستیم تا دانش‌آموزان عشایری بتوانند مهارت‌های فرهنگی، پژوهشی و فنی مختلفی را در این مرکز کسب کنند.

مدیر آموزش ‌و ‌پرورش عشایر خوزستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده است تا پارک علم و فناوری خوزستان از طریق این مرکز بافت جامعه عشایری، مطالبات و نیازهای این جامعه را بررسی کند؛ همچنین بنیاد قلم‌چی قرار است در تأمین تجهیزات کتابخانه این پژوهش‌سرا همکاری کند.

قنبری خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی پژوهش‌سرا، در واقع شناسایی استعدادها و نخبگان عشایری است و در درجه دوم نیز به‌دنبال توسعه نیروی انسانی کارآمد و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان برای کمک به کشور هستیم. راه‌اندازی این پژوهش‌سرا ازنظر کمی و کیفی تأثیرات مفید بسیاری برای دانش‌آموزان عشایری خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پژوهش‌سرای عشایری خوزستان راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..