تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ثبت‌نام مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع)، از تمدید ثبت نام مدرسه شبانه روزی حفظ بانوانتا پایان تیرماه در شهر مقدس شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، احدقائدی، مدیر روابط عمومی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 26 تیرماه گفت: مهلت ثبت نام مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم بانوان شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) تا پایان تیر ماه تمدید شد.

وی ادامه داد :علاقه‌مندان به این دوره ضمن تسلط به روخوانی و روانخوانی قرآن از حداقل سن 14 سال را داشته، بایددر آزمون‌های ورودی و مصاحبه‌های حضوری و دوره آزمایشی 45 روزه شرکت كنند.

قائدی در خصوص برپایی آموزش‌های تخصصی دیگر در حاشیه این دوره گفت:‌آموزش مکالمه زبان انگلیسی و عربی،شرکت در آزمون کارشناسی علوم قرآن و حدیثوبرگزاری کلاس‌های اخلاق و احکام توسط اساتید مطرح حوزه و دانشگاهوشرکت در آزمون‌های سراسری قرآن کریم از دیگر برنامه‌های جنبی این دوره است.

وی اظهار كرد:اعطای مدرک معتبر ملیوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیو سازمان اوقاف و امورخیریه همراه با اردوهای تفریحی و زیارتی از دیگر مزایای این دوره است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات با شماره۰۷۱۳۲۳۰۱۰۹۰- ۰۷۱۳۲۳۰۲۹۶۴تماس حاصل كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ثبت‌نام مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..