تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزاران تاجیک در فهرست سیاه ترکیه

در فهرست سیاه ترکیه در مجموع نزدیک به 54 هزار نفر از 146 کشور وجود دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دوشنبه ، ترکیه ورود بیش از 2600  تبعه تاجیکستان را به اتهام  ارتباط داشتن با گروه های تروریستی به خاک خود ممنوع کرد.

 «آسیا پلاس» اعلام کرد: در فهرست سیاه ترکیه در مجموع نزدیک به 54 هزار نفر از 146 کشور وجود دارند.

در گزارش وزارت کشور ترکیه با عنوان «تدابیر لازم جهت مبارزه با داعش» که روز جمعه منتشر شد تاکید شده است که تمام این افراد به ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم بوده و قصد پیوستن به این گروه از طریق خاک ترکیه را دارند.

همچنین براساس گزارش نهادهای امنیتی ترکیه از زمان آغاز جنگ در سوریه تاکنون 308 شهروند تاجیکستان در مرز با سوریه بازداشت و توسط خدمات مهاجرت ترکیه به تاجیکستان مسترد شده اند.

یادآوری می شود در فهرست سیاه ترکیه از بین کشورهای جهان بیش از همه اتباع عربستان سعودی (7523 نفر) به اتهام دست داشتن در اعمال تروریستی دیده می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزاران تاجیک در فهرست سیاه ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..