تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای +فیلم

همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، همایش روز بسیج ورزش و بزرگداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای با حضور احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، سردار یزدانی معاونت تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار آذرنوش مسئول بسیج قشر ورزش سپاه سیدالشهدا(ع)، جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای، مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران بسیجی در مجتمع ورزشی قمر بنی هاشم شهرری برگزار شد. 

عبدالحمید احمدی با اشاره به  تقدیم  5 هزار شهید ورزشکار  در دوران دفاع مقدس گفت : تقدیم 100 شهید مدافع حرم در سال های اخیر نشان میدهد  که جوانان ورزشکار ایران اسلامی از شهدای دفاع مقدس الگو می گیرند و فرهنگ پهلوانی، ایثار و شهادت هنوز در کشور زنده و بالنده است. 

وی افزود: آنچه در همه شئونات زندگی مهم است، موضوع فرهنگ و منش پهلوانی است و باید بدانیم که مرام و سبک پهلوانی محدود به ورزش نیست و باید در تمام امور زندگی رعایت شود

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه ذات ورزش رقابت منصفانه و جوانمردانه را می طلبد، گفت: نفس ورزش هرگونه تقلب، تبانی و سوء استفاده برای پیروزی را نفی می کند.

وی با اشاره به اینکه برد و پیروزی در ورزش یک اصل است، تاکید کرد: اگر این پیروزی جوانمردانه باشد ارزش و قیمت دارد چه بسیار پیروزی هایی که اتفاق افتاده ولی بعدا تقلب و دوپینگ بودنش معلوم شده و این فرد مورد نکوهش قرار گرفته و طرد شده است

احمدی  افزود : به لطف خداوند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ  پهلوانی به وفور در جامعه دیده می شود و ما در بین پهلوانان زیادی حضور یافتیم که با مردانگی و جوانمردی ایفای نقش کرده اند

اجرای حرکات نمایشی  و ورزش های زورخانه ای  ورزشکاران  از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان این  مراسم  که به همت اداره ورزش ری و سازمان بسیج ورزش استان تهران  برگزار شد از تعدادی از در این مراسم از ورزشکاران بسیجی و خانواده های شهدای ورزشکار تقدیر و قدردانی شد. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..