تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنرانی ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا

محمد جواد ظریف عصر امروز به وقت محلی در دیدار با رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در مورد آخرین تحولات خاورمیانه گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان قرار است روز دوشنبه در شورای روابط خارجی آمریکا سخنرانی کند.

بنا بر اعلام وبسایت این شورا ظریف قرار است در مورد تحولات اخیر در خاورمیانه در نشست خود با رئیس شورای روابط خارجی آمریکا ریچارد هاس گفت‌وگو کند.

همچنین قرار است ظریف در نشست توسعه پایدار سازمان ملل در نیویورک که از ۱۰ تا ۱۹ جولای در حال برگزاری است شرکت کند. هیأت ایرانی شامل عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنرانی ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..