تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ آرام نسخه کوپه هوندا آکورد

علی صادقی
نویسنده

اگر شما به دنبال یک خودروی کوپه سایز متوسط در بازار می‌گردید، باید گفت که گزینه‌های انتخابی شما محدودتر از قبل شده است، زیرا کمپانی خودروسازی هوندا اعلام کرده است که برنامه‌ای برای آینده "هوندا آکورد کوپه" ندارد و با رونمایی از نسل جدید هوندا آکورد سدان، تصمیم به رها کردن این برند در سگمنت کوپه دارد.
این خبر برای طرفداران هوندا بسیار ناراحت کننده خواهد بود، اما در حقیقت فروش "هوندا آکورد کوپه" تنها بخش کوچکی از کل فروش این خودروساز ژاپنی را در بر می‌گیرد و از طرفی دیگر، رقبای اصلی این خودرو در بازارهای جهانی کاهش شدیدی پیدا کرده‌اند که نمونه آنان می‌تواند توقف تولید کیا سراتو کوپه در سال جاری، توقف تولید نیسان آلتیما کوپه در سال2013 میلادی و یا حتی توقف تولید "تویوتا سولارا" نزدیک به یک دهه باشد.
توقف تولید هوندا آکورد کوپه

توقف تولید هوندا آکورد کوپه

درحالی که خبر توقف تولید هوندا آکورد کوپه بسیار ناراحت کننده است، اما هنوز طرفداران این برند می‌توانند مدل‌های 2017 آن را به قیمت پایه 24 هزار و 125 دلار تهیه کنند که در زیر کاپوت آن از دو پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر و همچنین 3.5 لیتری شش سیلندر استفاده شده است که در این بین پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر قادر به تولید حداکثر 185 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور خواهد بود، در حالی که پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر هوندا آکورد کوپه حدود 278 اسب بخار قدرت و 341 نیوتن متر گشتاور در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ آرام نسخه کوپه هوندا آکورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..