تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام هر ماه هزاران کانال مرتبط با گروه تروریستی داعش را بلاک می کند

تلگرام هر ماه هزاران کانال مرتبط با گروه تروریستی داعش را بلاک می کند

موضوع اپلیکیشن های پیام رسان رمزنگاری شده، موضوعی است که نظرات متعددی در خصوص آن وجود دارد. بر خلاف گوشی های معمولی و روش های معمول برقراری ارتباط، اینگونه پیام رسان ها غالباً حتی توسط کمپانی های ارایه دهنده سرویس هم غیرقابل نفوذ هستند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این موضوع در خصوص تلگرام هم صحت دارد. این پیام رسان بارها مورد انتقاد دولت های مختلف قرار گرفته است. آخرین مورد به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اندونزی مربوط می شود، که نسخه وب تلگرام را از روز جمعه مسدود کرده و تهدید کرده است که این اقدام را در خصوص اپلیکیشن تلگرام نیز اجرایی کند. دولت اندونزی ادعا می کند که تلگرام در این کشور توسط تروریست ها و برای انتشار افراطی گرایی و برنامه ریزی حملات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته است.


پاول دوروف، موسس تلگرام، گفته متاسف است که دولت اندونزی مسدود کردن تلگرام را اقدامی ضروری دانسته است. بعلاوه او پستی را منتشر کرده مبنی بر اینکه گروه تلگرام تمامی کانال های عمومی مرتبط با اقدامات تروریستی که دولت اندونزی گزارش کرده بود را حذف کرده است.


تلگرام همچنین در فکر راه اندازی گروهی است که با فرهنگ و زبان اندونزیایی آشنایی داشته باشند، تا به گفته وی، این اقدام حذف کانال های تروریستی با سرعت بیشتری پیش رود.


دوروف افزود:

تلگرام از سیستم رمزنگاری پیشرفته ای برخوردار است و در عین حال حریم شخصی بسیار مورد توجه این اپلیکیشن است، اما ما با تروریست ها میانه ای نداریم. در واقع، تلگرام هر ماه هزاران کانال عمومی مرتبط با گروه تروریستی داعش را مسدود می کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام هر ماه هزاران کانال مرتبط با گروه تروریستی داعش را بلاک می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..