تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوجی فیلم رسماٌ تولید X-T1 و X-T10 را متوقف کرد

فوجی فیلم رسماٌ تولید X-T1 و X-T10 را متوقف کرد

شاید بیشتر مردم وقتی صحبت از دوربین های بدون آینه به میان می آید به یاد برند سونی بیافتند، اما فوجی فیلم نیز با معرفی سری X خود در حوزه دوربین های بدون آینه تاثیرگذار بوده است. از این سری می توان به X-T1 اشاره کرد که به عقیده بسیاری، خیلی مورد بی مهری قرار گرفته و سیستم آن آنطور که باید و شاید شناخته نشده است. با تک شات همراه باشید.


متاسفانه، اگر امیدوار بودید که روزی به این دوربین دسترسی پیدا کنید باید ناامیدتان کنیم و بگوییم که فوجی فیلم رسماً تولید این دوربین و نسخه ارزان تر و پایین رده تر X-T10 ، که در سال 2015 معرفی شده بود، را متوقف کرده است. X-T1 نیز در سال 2014 معرفی شده بود، بنابراین به ترتیب دو و سه سال از عمر این دو گذشته است.


زمانی که X-T1 رونمایی شد، شکایاتی در خصوص سیستم فوکوس خودکار آن مطرح بود که به نظر بسیاری از کاربران کند عمل می کرد. فوجی فیلم در سال 2016 بروزرسانی را برای سخت افزار این دوربین صادر کرد که امید داشت مشکل سرعت فوکوس خودکار و تعدادی مشکلات کوچک دیگر را حل کند. X-T1 پس از آن و در سال 2016 با X-T2 جایگزین شد. اما X-T20 در اوایل سال جاری و برای جانشینی X-T10 معرفی شد.


قسمت اعظم نقدهایی که در خصوص این دو دوربین منتشر شده مثبت بوده اند، بنابراین اگر به دنبال یک دوربین بدون آینه جدید هستید بد نیست نگاهی هم به X-T2 و X-T20 بیاندازید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوجی فیلم رسماٌ تولید X-T1 و X-T10 را متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..