تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه جدید گوشی نوکیا 105 معرفی شد

نسخه جدید گوشی نوکیا 105 معرفی شد

به نظر می رسد که نوکیا و حالا HMD Global ، هر دو سال نسخه ای جدید از گوشی غیرهوشمند نوکیا 105 را معرفی می کنند. نخستین مدل سال 2013 راهی بازار شد و دو سال بعد، مایکروسافت به این فکر افتاد که بهتر است این گوشی را با نامی که کمی متفاوت بود، یعنی (Nokia 105 (2015، روانه بازار کند. با تک شات همراه باشید.


امروز کمپانی فنلاندی HMD Global نسخه کاملا جدید نوکیا 105 را معرفی کرد، نمایی کاملا جدید از این گوشی غیرهوشمند چهار ساله. اما غیر از ظاهر این گوشی که تغییر مختصری کرده است، نوکیا 105 جدید هیچ مزیتی بر مدل های پیشین ندارد.


تنها تفاوت بارزی که شاید قابل تاکید باشد این است که نمایشگر این نسخه بسیار بزرگ تر و 1.8 اینچی است. نسخه های قبلی نوکیا 105 از نمایشگر 1.45 و 1.4 اینچی برخوردار بودند.


این نوکیا 105 جدید از 4 مگابایت رم و باتری قابل تعویض 800 میلی آمپرساعتی برخوردار است که گفته می شود تا 15 ساعت مکالمه تلفنی را پشتیبانی می کند. از سایر مشخصات هم می توان از رادیو اف ام، جک هدفون 3.5 میلیمتری و پورت های میکرو یو اس بی 2.0 نام برد.


از نظر نرم افزاری هم این گوشی غیرهوشمند از پلتفرم سری +30 نوکیا بهره می برد و بازی Snake Xenzia بطور پیش فرض بر روی آن نصب است. به گفته ی HMD Global گوشی نوکیا 105 جدید در دو طرح تک یا دو سیم کارته موجود خواهد بود. این گوشی از باندهای GSM 900/1800 در اروپا و 850/1900 در آمریکا پشتیبانی می کند.


این گوشی غیرهوشمند در رنگ های آبی، مشکی و سفید عرضه می شود. مدل تک سیم کارته از برچسب قیمت 14.50 دلار و مدل دو سیم کارته از برچسب 15 دلاری برخوردارند.

نوکیا نوکیا نوکیا نوکیا
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه جدید گوشی نوکیا 105 معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..