تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استون مارتین والکری در آینه تصویر

استون مارتین والکری در آینه تصویر

آدرین نیووی در مصاحبه خود با تاپ گیر گفت: همه چیز از سال 2014 شروع شد. احساس کردم دنبال چالشی فراتر از فرمول وان هستم، و چیزی که همیشه و از دوران کودکی به دنبال انجامش بودم، طراحی یک اتومبیل جاده ای بود.


وی ادامه داد: در هنگام تمدید قراردادم با ردبول، با دیتریش ماتسیتس و کریستین هورنر در مورد این ایده صحبت کردم. بعد در طول تعطیلات ماه آگوست طراحی را شروع کردم. نشستم و یک تکه کاغذ برداشتم و به آنکه دوست داشتم چه چیزی خلق کنم فکر کردم.


و نتیجه کار این تیم همان استون مارتین والکری است.


بله، مغز متفکر فرمول وان در کنار استون مارتین قرار گرفته و اتومبیلی با بیش از 1000 اسب بخار توان، با دو صندلی را خلق کرده که اعجاب انگیز است.

استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استون مارتین والکری در آینه تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..