تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس ارشد فروش(کادر سرپرستی) در ایلیااستیل/ مشهد

آگهی استخدام گروه صنعتی ایلیا استیل در مشهد

۸۱e8d047-411f-4b50-97cd-fdeb797e09a8

گروه صنعتی ایلیا استیل فعال در حوزه تولید لوازم آشپزخانه جهت تکمیل کادر سرپرستی و کارشناسی با شرایط زیر در مشهد دعوت به همکاری می نماید.

کادر سرپرستی(Supervisor) کدشغلی عنوان شغلی جنسیت تحصیلات شرایط احراز مزایا سابقه کار تعداد محل فعالیت S07 کارشناس ارشد فروش مشهد آقا حداقل لیسانس بازرگانی آشنایی با مفاهیم فروش و بازاریابی حداقل ۳۰ سال سن آشنایی به فروش لوازم آشپرخانه و خانگی ایده پرداز و صاحب سبک مقیم خراسان رضوی حقوق ثابت و مزایا بیمه از ابتدای همکاری بیمه تکمیلی ۳ سال سابقه کار مرتبط ۱نفر مشهد

رزومه هایی که فاقد کد شغل باشد ترتیب اثر داده نخواهند شد

متقاضیان می توانند رزومه خود را با درج کد شغلی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

متقاضیان گرامی می بایست به ربات تلگرام منابع انسانی شرکت ایلیا استیل(t.me/iliasteel_robot)مراجعه نموده و جهت دریافت فرم استخدام،تست شخصیت شناسی و آشنایی با شرکت اقدام نمایند.

فرم استخدام در ایلیا استیل

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس ارشد فروش(کادر سرپرستی) در ایلیااستیل/ مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..