تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغازدیوار چینی ۵۳ واحد مناطق زلزله‌زده خراسان‌رضوی

آغازدیوار چینی ۵۳ واحد مناطق زلزله‌زده خراسان‌رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدحجت‌علی شایانفر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: دیوار چینی ۵۳ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خراسان‌رضوی آغاز شده و عملیات بازسازی با قدرت تمام ادامه دارد.

وی افزود: هم‌اکنون برای بازسازی منازل زلزله‌زدگان اقداماتی در دست انجام بوده و تمام توان تیم‌های اجرایی روی تسریع روند بازسازی گذاشته شده است. تا ابتدای این هفته جمعا ۱۱۲۱ واحد مسکن زلزله زده آوار برداری شده و ۱۶۱۳ واحد نیز پی‌کنی شده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین تاکنون ۸۵۹ واحد بتن‌ریزی فنداسیون آن‌ها به پایان رسیده و اسکلت ۲۱۸ واحد مستقر شده و ۵۳ واحد نیز به مرحله دیوار چینی رسیده است.

شایانفر با بیان اینکه تمام سعی بنیاد مسکن و استانداری خراسان‌رضوی بر این است که تا پایان مهر ماه بازسازی مناطق زلزله‌زده به پایان برسد، افزود: البته قدری از برنامه‌ریزی زمانی انجام شده عقب هستیم، اما سعی بر این است که با تسریع عملیات این عقب ماندگی جبران شود.

انتهای پیام// ز.‌ی

آوار برداری از۱۱۲۱ واحد مسکن زلزله زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغازدیوار چینی ۵۳ واحد مناطق زلزله‌زده خراسان‌رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..