تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل ۱۴ دستگاه نیسان به مدد جویان تحت پوشش تربت جامی

تحویل ۱۴ دستگاه نیسان به مدد جویان تحت پوشش تربت جامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدشیرمحمد شاکر برآبادی مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام با بیان اینکه توزیع این نیسان‌ها در جهت توسه شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد انجام گردیده گفت:بنابر توافق این خودرو‌ها با هفت درصد تخفیف در قیمت اصلی و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته است.


وی افزود:تسهیلاتی که در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد تامین شده و مدد جویان تسهیلات قرض الحسنه را در اقساز بلند مدت پرداخت می‌کنند.


شاکربرآبادی با بیان اینکه نیسان‌ها در دو مدل مختلف و با قیمت متفاوت توزیع می‌شوند گفت:به طور میانگین ارزش هر دستگاه نیسان که به مددجویان واگذار می‌شود ۳۳۴ میلیون ریال است.


مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام پایدارسازی طرح‌های اشتغال روستایی، توسعه و رونق بخشی به طرح‌های کشاورزی مددجویان ساکن روستا و همچنین اسکان خانوار‌ها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها را از اهداف اصلی ماگذاری این خودرو‌ها عنوان نمود.


وی هدف ذاتی این نهاد را توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش دانست وافزود:اجرای طرح اشتغال مانند واگذاری این نیسان‌ها و تراکتور‌های قبلی می‌تواند نقش موثری در خود کفایی و استقلال مادی خانواده‌ها داشته باشد.


شیرمحمد شاکر برآبادی برتوسعه تعملات درون وبرون سازمانی کمیته امداد تاکید کرد و گفت::این مجموعه با توسعه تعاملات خود می‌تواند در حوزه اشتغال مددجویان به نتایج مطلبو تری برسد و توانمند سازی و خروج خانواده‌ها از کمیته امداد یک دستاورد بزرگ است که بدون مشارکت بخش‌های مختلف امکان پذیر نیست.


انتهای پیام// س. ج.


۱۴ دستگاه نیسان به مدد جویان تحت پوشش تربت جامی تحویل داده شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل ۱۴ دستگاه نیسان به مدد جویان تحت پوشش تربت جامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..