تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تربیت ۳۰ هزار نفر در طرح تربیت حفظ قرآن در کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اخذ 60 فقره سند مالکیت موقوفات استان در 3 ماهه اول سال‌جاری خبر داد وگفت: تثبیت مالکیت موقوفات اولین و مهم‌ترین وظیفه اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان است.

 وی افزود: در سال جاری با تشکیل کارگروه‌های تخصصی ثبتی، منابع طبیعی و...  اداره حقوقی ثبتی اوقاف کردستان اقدام به حل مشکلات اخذ اسناد نموده و خوشبختانه این اقدامات منجر به اخذ اسناد ارزشمندی همچون 65 هکتار از موقوفه قوخ سقز و 500 هکتار از موقوفه روستای کونامار شهرستان بیجار و بازارشهرستان قروه شده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح تربیت ملی حفظ قرآن کریم به مدت پنج سال در استان، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر در طرح تربیت حفظ قرآن در کردستان شرکت کرده‌اند.

 وی با اشاره به استقبال مطلوب جوانان و نوجوانان استان کردستان در این طرح، افزود: شرکت‌کنندگان در طرح تربیت ملی حفظ قرآن کریم استان کردستان تاکنون موفق به حفظ بین یک تا ۱۵ جزء قرآن کریم شده‌اند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به سهمیه استان کردستان در سال جاری اشاره و بیان کرد: پیش‌بینی شده است تا پایان سال جاری هشت هزار و ۱۰۰ نفر قرآن‌آموز در این طرح شرکت کنند که تا پایان تابستان این سهمیه تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تربیت ۳۰ هزار نفر در طرح تربیت حفظ قرآن در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..