تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت ایجاد کارآفرینی و اشتغال در روستاهای قزوین

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1396/04/26 شناسه خبر: 1151298

معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت ایجاد کارآفرینی در روستاها گفت: باید اشتغال روستایی در اولویت برنامه‌ها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، علی فرخزاد در جلسه مدیریت نوین روستایی استان که در فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در برنامه ششم در کنار اعتبارات عمرانی منابع مالی خوبی از محل ارزش افزوده به روستاها اختصاص یافته که عمران مناطق را تسریع می کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت ایجاد کارآفرینی در روستاها گفت: باید اشتغال روستایی در اولویت برنامه ها باشد تا سایر بخش ها نتیجه دهد.

این مسوول تصریح کرد: کار جمعی و گروهی و حفظ وحدت بین اعضا شورا رمز موفقیت در امور است و اگر بتوانیم در کنار دیدگاه‌های مختلف دنبال برنامه های واحد برای توسعه روستا باشیم به نتایج ارزشمندی خواهیم رسید.

فرخزاد اضافه کرد: کارآفرینی در روستاها ضروری است و باید با کمک شوراها و شناسایی ظرفیت ها، کارآفرینی و اشتغال را در مناطق محروم شکوفا کنیم.

موسوی فرماندار قزوین هم در این جلسه گفت: اعتبارات عمرانی سال جاری در روستاها بیشتر به پروژه های نیمه تمام با پیشرفت ۷۰ درصد، مطالبات پیمانکاری از مصوبات سال‌های گذشته و اجرای آبیاری نوین اختصاص دارد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ایجاد کارآفرینی و اشتغال در روستاهای قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..