تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستاهای محروم از نعمت گاز در شاهین دژ

ساعت: 16:34 منتشر شده در مورخ: 1396/04/26 شناسه خبر: 1151466

با گذشت سه سال از کلنگ زنی گاز رسانی به دو روستای آغچلو و سعید آباد در شاهین دژ این دو روستا هنوز از این نعمت محرومند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام دو روستای  آغچلو و سعید آباد از توابع شهرستان شاهین دژ بخش کشاورز هستند که در مسیر اصلی جاده مواصلاتی شاهین دژ-میاندوآب واقع شدند و جمعاً جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارند و با و جود پروژه های گازرسانی که به تعبیر مسئولین ، انقلابی در شاهین دژ مبنی بر گازرسانی به روستاها در سطح شهرستان صورت پذیرفته است این دو روستا تا کنون و پس از سه سال کلنگ زنی فعلا از این نعمت خدادادی محروم هستند.

حال جای سوال اینجاست که چرا تمام روستاهای همجوار این دو روستا گازرسانی شده است ، اما هنوز این دو روستا از این نعمت بی نصیب اند.

اهالی این روستا در مصاحبه با خبرنگار شاهین پیام اینگونه عنوان کردند که در سال ۹۳ مراسم کلنگ زنی گازرسانی به مناطق روستایی بخش کشاورز در روستای آغچلو برگزار شد و قرار شد تا در دهه فجر همان سال گرمای بخاری گازی محفل زندگی یمان را گرم سازد اما با وجود اینکه لوله کشی های داخل منزل خود را به اتمام رسانده ایم هنوز از این نعمت محروم هستیم.

این اهالی به مراجعات مکرر خود به بخشداری و فرمانداری مبنی بر پیگیری و رسیدگی به موضوع گفتند و آنچنانکه عنوان کردند بخشداری کشاورز ،پیمانکار را مقصر عدم گازرسانی به آغچلو و سعید آباد معرفی نموده است.

شائبه ای که در این میان ذهن را می آزارد این است که چرا بایست پیمانکار پروژه را تعطیل کند و این میسر نیست مگر منوط بر دو دلیل،یا پرداختی اجرت پیمانکار از سوی کارفرما به تعویق افتاده و یا اینکه صداقت در کار پیمانکار نبوده و پس از دریافت مبلغ قرار داد در اجرای پروژه اهمال ورزیده است.

در صورتیکه نظریه اول رخ داده باشد،انتظار می رود تا نسبت به پرداخت بدهی به پیمانکار اقدام شود و در صورت نظریه دوم بایست بدنبال چرایی پرداخت وجه به پیمانکار قبل از اتمام پروژه بود.

به هر حال امید است تا مسئولین محترم شهرستان شاهین دژ هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و اتمام پروژه های گازرسانی مخصوصا این دو روستا که دسترسی و اجرایی نمودن این پروژه سهل الوصول است اقدام عاجل نمایند تا اهالی این دو روستا نیز از این نعمت خدادادی بهره مند شده و دعای خیرشان همراه مسئولین باشد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستاهای محروم از نعمت گاز در شاهین دژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..