تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیری: برای رعایت حال بیماران زیر تعرفه دستمزد می‌گیریم/ رحیمی: چتر سفید صدای قشر جوان است/اهرابی: می‌خواهیم پژواک مطالبات جامعه پزشکی باشیم

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1396/04/26 شناسه خبر: 1151445

در نشست کاندیداهای ائتلاف چتر سفید عنوان شد؛

سر لیست ائتلاف چتر سفید گفت: برای رعابت حال بیماران کمتر از تعرفه‌های تعیین شده دستمزد می‌گیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پیش از ظهر امروز کاندیداهای ائتلاف چتر سفید انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تبریز در نشست خبری به تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای انتخابات این سازمان در روز جمعه پرداختند.

دبیری: برای رعایت حال بیماران زیر تعرفه دستمزد می‌گیریم

شهرام دبیری با بیان این موضوع که برای رعایت حال بیماران زیر تعرفه دستمزد می‌گیریم، اظهار داشت: پزشکان صبح تا شب در تلاش هستند اما با کوچکترین اشتباهی باید تاوان سختی بدهند و گاهأ ایرادات نیز بزرگ‌ نمایی می‌شود و جامعه پزشکی زیر سوال می‌رود.

وی افزود: اکثر پزشکان عمومی بیکار هستند و این ائتلاف با برنامه‌ریزی جدی و کارشناسی شده برای کار آمده است، در این دوره در پی احداث مجتمع ورزشی و فرهنگی در شهرک خاوران هستیم.

سر لیست ائتلاف چتر سفید با انتقاد از زیاده خواهی عده ای در بحث توریسم سلامت، خاطرنشان کرد: توریسم سلامت در سایه زیاده خواهی عده‌ای تضعیف شد، سوء استفاده برخی از اعتماد بیماران آذربایجانی باعث شد که آنها را از دست بدهیم.

رحیمی: چتر سفید صدای قشر جوان است

در این نشست علیرضا رحیمی با تایید بر امکان وقوع اشتباهات پزشکی در فرایند درمان، تاکید کرد: جامعه پزشکی مصون از خطا نیست لذا امکان وقوع اشتباه نباید دور از تصور باشد.

وی با بیان اینکه در تبریز تعداد کاندیداها دوبرابر شده است، تصریح کرد: نظام پزشکی با سلامت مردم سر و کار دارد و خروجی انتخابات در سلامت شهروندان تاثیر گذار خواهد بود.

عضو هیت مدیره سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: نباید انتخابات سازمان نظام پزشکی سیاسی شود زیرا در نهایت سلامت مردم به خطر می افتد، این مجموعه صنفی و جای همه پزشکان است.

وی ائتلاف چتر سفید را صدای قشر جوان دانسته و خاطر نشان ساخت: برای بهبود وضعیت درمان و امور پزشکی نهایت تلاش را خواهیم کرد.

رحیمی اظهار داشت: شاید یک درصد پزشکان هم اخلاق را رعایت نکنند و دنبال منافع خویش باشند، اما در چند سال اخیر شدیدترین هجمه‌ها توسط رسانه‌ها و صداوسیما به جامعه پزشکی وارد شد.

عضو هیت مدیره سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه در در روند رسیدگی به شکایات ۴۰ درصد پزشکان محکوم شده اند، خاطر نشان ساخت: نباید با سیاه نمایی رابطه بین پزشک و بیمار را جدا کرد

رحیمی تصریح کرد: تنها ۵ درصد پزشکان درآمدهای میلیاردی دارمد، رزیدنت‌ها ۴ سال مسئولیت برعهده می‌گیرند اما حتی بیمه هم نیستند، باید برای رزیدنت ها هم کارانه پرداخت شود.

اهرابی: می‌خواهیم پژواک مطالبات جامعه پزشکی باشیم

محمدرضا اهرابی از دیگر کاندیداهای ائتلاف چتر سفید در این نشست اذعان کرد: دنبال فعال سازی انجمن‌ها هستیم، می خواهیم پژواک مطالبات جامعه پزشکی باشیم.

صمدی راد نیز در این نشست متذکر شد: وظیفه اول ما صیانت از حقوق بیماران است، متاسفانه در سال‌های اخیر بر پیکره اعتماد مردم به پزشکان صدمه وارد شده است و عده‌ای نمی‌خواهند این رابطه ترمیم شود چون منافع شان به خطر می افتد

وی خاطر نشان ساخت: دنبال ایجاد صندوقی برای پرداخت خسارت وارده ناشی از شوک و سایر حوادث غیرمترقبه به بیماران هستیم.

بهکام راد: پزشکان نمی‌خواهند از مالیات فرار کنند

علی بهکام راد نیز در این نشست خبری عنوان داشت: درصدد ترمیم اعتماد بین پزشکان و سازمان مالیاتی کشور هستیم، پزشکان صادق هستند و نمی‌خواهند از پرداخت مالیات فرار کنند.

همایون فهیمی دیگر عضو این ائتلاف تصریح کرد: به نمایندگی از قشر مظلوم جامعه پزشکی، یعنی پزشکان عمومی کاندیدا شدم و پیگیر مشکلات پزشکان عمومی خواهم بود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیری: برای رعایت حال بیماران زیر تعرفه دستمزد می‌گیریم/ رحیمی: چتر سفید صدای قشر جوان است/اهرابی: می‌خواهیم پژواک مطالبات جامعه پزشکی باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..