تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تزریق بودجه به دستگاه های متولی فرهنگی آذربایجان شرقی بدون کسر از سرجمع بودجه های استان

ساعت: 15:57 منتشر شده در مورخ: 1396/04/26 شناسه خبر: 1151436

سعیدی گفت: در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به تبریز، تصمیم بر این شد تا تمام تلاش ها برای جلب توجه سازمان برنامه و بودجه برای در نظر گرفتن بودجه های کافی در اختیار دستگاه های استان انجام گرفته و این اتفاق بدون کسر از سرجمع بودجه های استان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به تبریز، اظهار کرد: چندین هدف از این سفر دنبال شد که مهمترین آنها دیدار با دستگاه های متولی زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی مجلس و نظارت بر اقدامات انجام شده بود.

وی ادامه داد: مهمترین جلسه، جلسه شورای فرهنگی استان بود که طی آن مباحث مهمی مطرح شده و دستگاه ها اقدامات، مشکلات و دغدغه های خود را بیان کردند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی استان با حضور نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد و به علت ضیق وقت فرصت نشد با تمامی دستگاه های متولی جلسه ای اختصاصی برگزارشود.

وی با بیان اینکه موضوع تبریز ۲۰۱۸ یکی از محورهای سفر استانی کمیسیون بود، گفت: گزارشات مربوط توسط اعضای ستاد اصلی ارائه شد و تصمیم بر این شد که از تمام ظرفیت کمیسیون در جهت حمایت از برنامه های تبریز ۲۰۱۸ استفاده شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بیان کرد: اعتقاد کمیسیون بر این است که تبریز ۲۰۱۸ نه تنها یک برنامه ملی و استانی است، بلکه یک موضوع فراملی نیز می باشد و باید همه تلاش ها برای برگزاری این برنامه در شان کشورهای اسلامی، ایران و استان آذربایجان شرقی صورت گیرد.

سعیدی در پایان گفت: تصمیم بر این شد تا تمام تلاش ها برای جلب توجه سازمان برنامه و بودجه برای در نظر گرفتن بودجه های کافی در اختیار دستگاه های استان انجام گرفته و این اتفاق بدون کسر از سرجمع بودجه های استان باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تزریق بودجه به دستگاه های متولی فرهنگی آذربایجان شرقی بدون کسر از سرجمع بودجه های استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..