تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد دو دستگاه خودرو در محور بجنورد – اسفراین سه مصدوم بر جای گذاشت

ساعت: 12:39 منتشر شده در مورخ: 1396/04/26 شناسه خبر: 1150478

رئیس پلیس راه شهرستان بجنورد از تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو 405 در محور بجنورد به اسفراین خبر داد و گفت : این حادثه سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سرگرد جواد هاشم زاده، رئیس پلیس راه شهرستان بجنورد با اعلام این خبر افزود: این حادثه ساعت 6 و 55 دقیقه صبح روز یکشنبه در محدوده روستای مهنان در محور بجنورد به اسفراین رخ داد.

هاشم زاده با بیان اینکه انحراف به چپ خودروی پراید سبب وقوع این حادثه شد، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و سه نفر از سرنشینان خودروها که دچار مصدومیت شدند به مراکز درمانی بجنورد منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد : انحراف به چپ خودروی پراید علت این حادثه اعلام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد دو دستگاه خودرو در محور بجنورد – اسفراین سه مصدوم بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..