تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین فریدون با آمبولانس از دادسرا خارج شد/ لغو جلسه بازپرسی

حسین فریدون با آمبولانس از دادسرا خارج شد/ لغو جلسه بازپرسی

جامعه > قضایی - تسنیم نوشت: جلسه بازپرسی حسین فریدون که صبح امروز قرار بود برگزار شود، به رغم حضور وی در دادسرا برگزار نشد.

حسین فریدون که بنابر اعلام سخنگوی قوه‌قضاییه به خاطر عدم ناتوانی در تأمین وثیقه صادر شده، به زندانی معرفی شده، صبح امروز (دوشنبه) به منظور ارائه پاره‌ای توضیحات و در راستای تکمیل پرونده، در دادسرای کارکنان دولت حضور یافت.

بر اساس این گزارش، حال عمومی فریدون از همان بدو ورود به دادسرا نامناسب بود و در نهایت هم به دلیل وخیم شدن حال جسمی وی، جلسه بازپرسی برگزار نشد و متهم با آمبولانس از دادسرا خارج شد.

حجت الاسلام اژه‌ای در نشست خبری روز گذشته خود علت تشکیل پرونده برای فریدون را مسائل مالی عنوان کرد.

47238




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین فریدون با آمبولانس از دادسرا خارج شد/ لغو جلسه بازپرسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..