تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج تمام مدارس نمونه دولتی تا فردا

اعلام نتایج تمام مدارس نمونه دولتی تا فرداقربانعلی افشانی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی اظهار کرد: این آزمون 9 تیرماه انجام شد و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی به طور استانی برای دانش آموزان مشخص می‌شود که تاکنون 15 استان این اعلام نتیجه را انجام دادند.

 وی ادامه داد: سایر استان‌ها در طول امشب یا فردا نتایج مدارس نمونه دولتی را اعلام می‌کنند و تمام مسائل مانند اعتراض،‌ پیگیری شرایط و جزییات کار از طریق مدرسه و مناطق آموزش و پرورش انجام می‌شود.

 مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: البته طی سنوات گذشته موردی نداشتیم که با اعتراض به نتیجه تغییری در روند آن‌ها حاصل شده باشد اما به هر حال فرصتی برای این مسئله در نظر گرفته می‌شود.

 افشانی تصریح کرد: ظرفیت این دوره‌ها مانند سال گذشته بوده و نزدیک به 30 هزار دانش آموز را شامل می‌شود چرا که بیش از این تعداد موجب شده که سال‌های‌آتی با مازاد دانش آموز مواجه شویم و به دنبال آن مشکل ارائه خدمات ایجاد شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه اعلام نتایج به استان‌ها واگذار شده بنابراین تمامی مسائل مربوط به آزمون نیز در استان‌ها و مناطق پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

امکان ثبت‌نام در آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و فرهنگ تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج تمام مدارس نمونه دولتی تا فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..