تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها از روند تولید سریال «گسل» + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «گسل» سال گذشته کلید خورد. این مجموعه تلویزیونی یک کمدی اجتماعی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی محسن چگینی است که در ۳۰ قسمت برای شبکه سه سیما تولید می‌شود.

 سریال «گسل»

تصویربرداری این مجموعه تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد. عوامل سریال «گسل» این روزها در لوکیشن وزارتخانه در حال تصویربرداری هستند.

سریال «گسل»

قصه این سریال درباره یک معاون وزیر است و سام درخشانی نقش محافظ این شخصیت سیاسی را بازی می‌کند که داستان حول محور او می‌چرخد. این سریال کمدی قصه محور است که قصه آن پرتحرک‌تر از موقعیت های کمدی آن است.

آخرین خبرها از روند تولید سریال «گسل» + تصاویر

بازیگرانی چون سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی،‌ سامان دارابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی، نیکی محرابی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «گسل»

انتهای پیام/

تازه‌ترین تصاویر سام درخشانی در سریال تلویزیونی گسل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها از روند تولید سریال «گسل» + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..