تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه 

سارا رسول زاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران هست که این روزها با سریال پرطرفدار عاشقانه مهمان مردم در شبکه نمایش خانگی هست. بازیگر نقش هدیه در عاشقانه منوچهر هادی دختر جوانی هست که با اجرای برنامه اي برای شبکه دو سیما وارد دنیای هنر شد و در سریال پرده نشین ساخته بهروز شعیبی در نقش هاجر در کنار هنرمندانی چون حامد کمیلی ، ویشکا آسایش و … به ایفای نقش پرداخت.

عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

این بازیگر جوان در سریال عاشقانه ساخته منوچهر هادی در کنار هنرمندانی چون مهناز افشار ، محمدرضا گلزار ، هومن سیدی خوش درخشید.

عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

سارا رسول زاده در سریال عاشقانه

سارا رسول زاده درمورد نحوه ورودش به تلویزیون گفت :ورودم به عرصه ي اجرا اتفاقی بود یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را می شناخت با من تماس گرفت که برای اجرا تست مجری گری بدهم، من تست دادم و قبول شدم. نخستین کارم در تلویزون سال 1388 با برنامه «ترمه طلا» برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بود

که در آن کار مجری بازیگر بودیم، هنوز هم بعضی من را با نام طلا در آن آلبوم می شناسند. بعد از آن برنامه زنده «آفتاب گردان» برای گروه نوجوان در شبکه دو را اجرا کردم.

عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

سارا رسول زاده بازیگر سریال پرده نشین

بعد از اینکار دو سال کارنکردم تا این که اومدم به برنامه «دوستان» به تهیه کنندگی مسعود ساکت اُف در شبکه جام جم، گذشته از من در این برنامه زهرا عاملی یکی از مجری هاي توانمندمان بودند بعد فائزه یادگاری آمدند و بعد من که غدمتم در آن برنامه از بقیه اکثر شد. بعد از تمام شدن برنامه «دوستان» بلافاصله برنامه ي «سپید پررنگ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی آغاز شد که این برنامه نیز تا آخر شهریور92 ادامه داشت.

عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

سارا رسول زاده بدون گریم

سارا رسول زاده که علاقه خاصی به بازی در تئاتر دارد در سریال پرده نشین ساخته بهروز شعیبی در نقش هاجر به ایفای نقش پرداخته هست.

عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه

بیوگرافی سارا رسول زاده،تصویر هاي اخیر سارا رسول زاده،تصویر هاي سارا رسول زاده،سارا رسول زاده بازیگر ایرانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..