تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین عرضه گندم خوراکی 4 استان کشور در قالب طرح قیمت تضمینی

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز دوشنبه 26 تیرماه، برای اولین بار میزبان عرضه 3 هزار و 331 تن گندم خوراکی استان های اردبیل، مرکزی، زنجان و خراسان شمالی در قالب طرح قیمت تضمینی است.

به گزارش شمانیوز:  2 هزار و 45 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی، 4 هزار تن گندم دوروم، 241 هزار تن گندم خوراکی، یک هزار و 625 تن شکر سفید، 300 تن روغن خام و 300 تن ذرت دانه ای نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.  

بر اساس این گزارش تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز عرضه 16 هزار تن آرد گندم استان های خوزستان، کردستان، کرمانشاه و ایلام را تجربه می کند.

علاوه براین، 2 هزار و 240 تن قیر و عایق رطوبتی نیز در  تالار صادراتی عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 10 هزار تن تختال c، 2 هزار و 200 تن ورق گرم، 46 تن تیرآهن و 13 کیلوگرم شمش طلا را تجربه می کند.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد عرضه 63 هزار و 316 تن قیر، گوگرد، وکیوم باتوم، لوب کات، مواد پلیمری و اسلاک واکس است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 200 تن سولفات آمونیوم را تجربه می کند.  

 مننبع: روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین عرضه گندم خوراکی 4 استان کشور در قالب طرح قیمت تضمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..