تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت همسایگان از فوتبالیست سرشناس بخاطر اقدام عجیبش

همسایه های فوتبالیست سرشناس بخاطر نگهداری پرنده در یک واحد آپارتمانش, از وی شکایت کرده اند.

لانه پرندگان مزاحم فوتبالیست سرشناس!

وقتی فوتبالیست باشی و فوتبالیست خوبی هم باشی و تیمی هم که در آن بازی می کنی متمول باشد نتیجه اش این می شود که با پول میلیاردی که دریافت می کنی می توانی به علایق دوران نوجوانی و جوانی و بزرگسالی ات برسی.

می توانی ماشین مورد علاقه،خانه مورد علاقه، حیوان مورد علاقه و... را بخری.می توانی گرین کارت بگیری یا مثلا در دبی یا آنتالیا یا آنالیا آپارتمان بخری و..

و این که مثلا می توانی انواع و اقسام پرندگان بزرگ و کوچک ارزان قیمت و گران قیمت را بخری و در یک واحد آپارتمانی در جای خوب شهر نگهداری اشان کنی و زمان تفریحت را با آنان سر کنی.

انصافا تفریح سالم و خوبی هم هست حالا اگر مثلا  به این بهانه تجارت و بیزینش پرنده هم داشته باشی که چه بهتر؛ این مهم اما شرطی دارد و شرط هم این است که مزاحم هسایه هایت نباشی.

این که مثلا در یک مجتمه 12 واحدی که در 11 واحد آن ملت با زن و بچه اشان زندگی می کنند شما یک واحد را به پرندگانت اختصاص دهی حتما برای همسایه ها ها ایجاد مزاحمت می کند.

به هر حال بوی بد، سروصدای زیاد و... باع اعتراض همسایه ها می شود مساله ای که برای فوتبالیست قصه ما رخ داده و او باید هرچه زودتر فکری به حال همسایه های پرندگانش کند وگرنه ممکن است مجبور شود با حکم قانونی واحدش را از پرندگان تهی کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت همسایگان از فوتبالیست سرشناس بخاطر اقدام عجیبش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..