تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رويانيان: زمان دربى سرخابى ها مناسب نبود/ از هیئت مديره سياه جامگان برکنار نشدم

محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو بازى دربى سرخابى ها در آلمان اظهار كرد: به هر حال چند روز ديگر ليگ برتر و سوپر جام برگزار مى شود و پرسپوليسى ها هم در اردوى اوكراين به سر مى برند ، براين اساس زمان اين بازى مناسب نيست و بهتر بود اين بازى يک ماه قبل برگزار مى شد تا هر دو تيم با خيال راحت به مصاف يكديگر مى رفتند.

او درباره ارزيابى اش از بازى سوپر جام بيان كرد: به هر حال شرايط نفت تهران خوب نيست اما حضور على كريمى انرژى مثبتى در اين تيم ايجاد كرده است. به نظرم مسئولان فوتبال نبايد سخت گيرى كنند و تيم نفت تهران را كمك كنند تا بتواند مشكلاتش را برطرف كند. اميدوارم شاهد بازى خوبى از سوى دو تيم باشيم.

رويانيان درباره حضور مربيان جوان در ليگ برتر فوتبال عنوان كرد: فوتبال كشورمان بايد سازنده بازيكن و مربى باشد تا تيم هاى فوتبال ملى و باشگاهى بتوانند در ميادين جهانى موفق باشند. حضور مربيان و بازيكنان جوان در فصل جديد به نفع فوتبال كشورمان است و اين موضوع را مثبت ارزيابى مى كنم.

رويانيان درباره بازگشتش به هیئت مديره سياه جامگان گفت: من به خاطر مشغله كارى مدتى از هیئت مديره سياه جامگان كنار كشيدم اما در همين مدت هم به مسئولان سياه جامگان مشاوره مى دادم تا كمک حال اين باشگاه باشم. به هر حال مسئولان سياه جامگان من را از هیئت مديره كنار نگذاشته بودند و از ايده هايم استفاده مى كردند.

عضو هيئت مديره سياه جامگان تصريح كرد: در حال حاضر مسئولان سياه جامگان زحمت كشيدند و تيم را در ليگ برتر حفظ كردند. همچنين عباسى مالک باشگاه سياه جامگان براى پيشرفت اين تيم مشهدى تلاش خود را به کار گرفته است و دولت هم بايد به تيم هاى خصوصى از جمله سياه جامگان كمک كند تا اين تيم ها الگوى ديگر تيم ها براى انتقال به بخش خصوصى شوند.

رويانيان اظهار كرد: به هر حال فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ برتر و مسئولان استان خراسان رضوى بايد كمک كنند تا ساختار باشگاه سياه جامگان شكل مناسبى به خود بگيرد و اين باشگاه را به عنوان الگوى خصوصى سازى ديگر تيم ها معرفى كنيم. تيم سياه جامگان در افغانستان هم هوادار دارد و بايد از اين جذابيت استفاده بهينه اى كنيم.

او درباره تورنمنت چهار جانبه كشورهاى اسلامى بيان كرد: برنامه اى را طراحى كرديم كه با چند كشور اسلامى تورنمت چند جانبه برگزار كنيم كه قرار است از امسال اين طرح را اجرا كنيم.

عضو هیئت مديره سياه جامگان بيان كرد: طرح برگزارى تورنمت چند جانبه ولايت را به مسئولان آستان قدس رضوى داديم تا در صورت موافقت، اين طرح را اجرا كنيم. اقدامات لازم را براى برگزارى اين تورنمت چند جانبه در طول فصل انجا مى دهيم و اين تورنمت به نام مدافعان حرم برگزار مى كنيم.

او درباره پاداش در نظر گرفته شده براى اين تورنمت در پايان خاطر نشان كرد: درباره پاداش تورنمنت چهار جانبه كشورهاى اسلامى هنوز تصميم نگرفتيم. اميدوارم مسئولان آستان قدس رضوى كمک كنند تا از پتانسيل هاى مشهد مقدس استفاده كنيم تا بتوانيم اين تورنمت را اجرا كنيم.

انتهاى پيام/

رویانیان: بهتر بود دربی آلمان یک ماه پیش برگزار می شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رويانيان: زمان دربى سرخابى ها مناسب نبود/ از هیئت مديره سياه جامگان برکنار نشدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..