تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«میت بال با روکش پیاز»، را به لیست غذاهای‌تان اضافه کنید

کد خبر: ۵۵۹۶۲۳

۴۳۶  بازدید

اگر یک بار این غذای بسیار هیجان انگیز را در خانه تهیه کنید، بدون شک آن را به فهرست غذاهای همیشگی خود خواهید افزود زیرا مملو از طعم های خوب و لذیذ است و روش تهیه آسانی نیز دارد.

وبسایت روزیاتو: اگر یک بار این غذای بسیار هیجان انگیز را در خانه تهیه کنید، بدون شک آن را به فهرست غذاهای همیشگی خود خواهید افزود زیرا مملو از طعم های خوب و لذیذ است و روش تهیه آسانی نیز دارد.

مواد لازم (۸ تا ۱۲ عدد):


    ۴۵۰ گرم گوشت چرخ کرده     ۱ قاشق چایخوری پودر سیر     ۱ قاشق چایخوری پودر پیاز     ۱ قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه     ۲ قاشق چایخوری نمک     ¼ پیمانه پودر سوخاری     ۳ حبه سیر رنده شده     نصف یک عدد پیاز رنده شده     ⅓پیمانه جعفری خرد شده     ۱ عدد تخم مرغ     ۱ قاشق غذاخوری کچاپ     ۱ قاشق غذاخوری سس خردل     ۱ قاشق چایخوری سس گوجه فرنگی ادویه دار     ۱ قاشق غذاخوری عسل     ۴ تا ۶ عدد پیاز سفید متوسط     ۲۲۵ گرم پنیر چدار     ۱۶ تا ۲۴ ورقه ژامبون یا بیکن (اسلامی)     ۱ شیشه سس باربیکیو
بمب میت بال با روکش پیاز و سس باربیکیو  طرز تهیه:

1. فر را با دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.


2. در یک کاسه بزرگ، گوشت چرخ‌کرده با پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سیاه، نمک، پودر سوخاری، جعفری، تخم مرغ، کچاپ، خردل، سس گوجه فرنگی و عسل مخلوط کنید.

 
3. سر و ته پیاز را بریده و دور بیندازید. سپس آن را به صورت عمودی از وسط دو نیم کنید.


4. به اندازه یک نارنگی از مخلوط گوشت بردارید. در دست قلقلی کنید. سپس آن را صاف کرده و در مرکز گوشت، یک مکعب از پنیر چدار قرار دهید. دوباره گوشت را قلقلی کنید.


5. اطراف هر کدام از میت بال ها، دو لایه پیاز قرار دهید.


6. دور آن ها را با دو لایه بیکن بپوشانید و با خلال دندان در جای خود ثابت کنید.


7. سپس میت بال ها را درون سینی فر بچینید.


8. روی آن ها با قلم مو، یک لایه سس باربیکیو بزنید.


9. سینی غذا را به مدت ۴۵ دقیقه درون فر بگذارید تا کاملا پخته و طلایی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««میت بال با روکش پیاز»، را به لیست غذاهای‌تان اضافه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..