تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامتگاه 13 میلیون دلاری؛ لوکیشن فیلم برداریِ مُد و فشن

کد خبر: ۵۵۳۵۸۶

۲۹۹  بازدید

عکاسی به نام فیلیپ دیکسون در سال 1993 تصاویر اقامتگاهی ساحلی در لس آنجلس را عکاسی کرد که حیاط اقامتگاه به عنوان لوکیشن فیلم برداری چندین برند معروف مد و فشن مورد استفاده قرار گرفته است.

وب سایت معماری آرل: عکاسی به نام فیلیپ دیکسون در سال 1993 تصاویر اقامتگاهی ساحلی در لس آنجلس را عکاسی کرد که حیاط اقامتگاه به عنوان لوکیشن فیلم برداری چندین برند معروف مد و فشن مورد استفاده قرار گرفته است.

 
نمای بیرونی اقامتگاه ساحلی به نحوه باور نکردنی با فضای داخلی که شامل باغ کاکتوس و آب نما سبک ژاپنی می باشد، بسیار متفاوت و در تضاد است. مجسمه های گچی، ساعت، صندلی های چوبی، درختچه های با مبو و درخت های نخل باهم ترکیب چشم نوازی ایجاد می کنند. اتاق ها با قالیچه و گلیم های سنتی به سبک غربی مزین شده و در کنار ظروف سفالی، دکوراسیونی جذاب و نوستالژیک را به وجود آورده است.

اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس

این خانه گران قیمت علی رغم داشتن سه اتاق خواب و سه حمام در طبقات به دلیل طراحی با پلان باز از نظر کاربردی ورعایت حریم خصوصی افراد، استفاده چندانی ندارد، اما معماری داخلی آن دارای ساختاری پیچ درپیچ  و الهام بخش است.


طرح ویژه این خانه سبب شده تا تصاویر جذاب آن به عنوان پر بازدیدترین خانه در اینستاگرام مطرح شود. همراه آرل نگاه می اندازیم به تصاویر خانه ای که تداعی کننده واحه ای در میان بیابان است. همراه آرل نگاه می اندازیم به تصاویر خانه ای که تداعی کننده واحه ای در میان بیابان است.

اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس  اقامتگاه ساحلی 13 میلیون دلار ی در لس آنجلس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامتگاه 13 میلیون دلاری؛ لوکیشن فیلم برداریِ مُد و فشن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..