تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری تروریست داعشی علیه ترکیه+فیلم

افشاگری تروریست داعشی علیه ترکیه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناصر گروهک تروریستی داعش پس از اینکه توسط نیروهای کُرد دستگیر شد به نقش مهم ترکیه در حمایت از داعشی ها اعتراف کرد.

وی در اظهارات خود به این نکته اشاره کرد که ورود ما و همدستانمان از طرف ترکیه به خاک سوریه تضمین شده بود که بتوانیم از طریق فرودگاه و مرزهای زمینی به سهولت وارد آنجا شویم، همچنین در فرودگاه های استانبول افرادی حضور دارند که ضمن حمایتهای قابل توجه، ما را درباره چگونگی ورود به سوریه رهنمایی می کنند.

این اطلاعاتی بود که مرد داعشی دستگیر شده به خبرنگار تلویزیون «الان» ارائه داده بود.

چندی پیش نیز زنی به نام نورالهدی که از همسران تروریستهای داعشی بود،پس از مرگ همسرش، راجع به اینکه ترکیه ای ها هیچ مزاحمتی برای عبور داعشی ها از مرز ایجاد نمی کنند صحبتهایی کرده بود.

انتهای پیام/

اعترافات تروریست داعشی درباره ترکیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری تروریست داعشی علیه ترکیه+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..