تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: آتش بس جنوب سوریه، حضور ایران را در این کشور تثبیت می کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس  از دیدار با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد این رژیم، توافق روسیه و آمریکا برای آتش‌بس در جنوب سوریه را به علت آنکه باعث تقویت ایران می شود، نمی پذیرد.

وی مدعی شد با برقراری آتش بس در جنوب سوریه مخالف است، چرا که حضور ایران را در سوریه تثبیت و تقویت می کند.

روسیه و آمریکا دو هفته پیش برای برقراری آتش‌بس در مناطق همجوار با بلندی‌های جولان و مرز اردن توافق کردند.

در همین حال یک مقام اسرائیلی دیگر در گفتگو با این روزنامه مدعی شد توافق آتش‌بس در جنوب سوریه توافق بسیار بدی است و نیازهای امنیتی اسرائیل را درنظر نگرفته است.

این مقام اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، همچنین ادعا کرد ایران تنها به دنبال اعزام مستشاران نظامی به سوریه نیست، بلکه با ارسال تجهیزات نظامی و ایجاد پایگاه هوایی و دریایی در سوریه، به دنبال گسترش حضور نظامی خود در این کشور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: آتش بس جنوب سوریه، حضور ایران را در این کشور تثبیت می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..