تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک سلطانی فر به مناسبت قهرمانی کاراته کاهای کشورمان در آسیا

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از اینکه تیم های ملی کومیته آقایان و بانوان کشورمان در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به مقام نخست رسیدند و سلطه ژاپنی ها بر قاره کهن را پایان دادند، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی این قهرمانی را تبریک گفت. متن پیام سلطانی فر به این شرح است:

قهرمانى ارزنده كاراته كاهاى ايران درچهار رده سنى در قاره آسيا با كسب ٢٠ مدال طلا و پشت سر گذاشتن ژاپن ، مايه مسرت و سربلندى جامعه ورزش گرديد.

 اينجانب به عنوان وزير ورزش و جوانان دولت تدبير و اميد اين پيروزى درخشان را كه با كسب ٤٢ مدال براى نخستين بار براى ورزش ايران ثبت گرديد به همه قهرمانان به ويژه دختران مدال آورمان ، مربيان ، مسئولان و خانواده بزرگ كاراته ايران تبريك مى گويم و معتقدم افق بلندتر اين رشته را بايد در المپيك آينده و كسب مدال و رفتن بر روى سكو در هر دو رده مردان و زنان ديد.

مسعود سلطاني فر

١٣٩٦/٠٤/٢٥

انتهای پیام/

وزیر ورزش قهرمانی تیم ملی کاراته ایران در آسیا را تبریک گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک سلطانی فر به مناسبت قهرمانی کاراته کاهای کشورمان در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..