تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش در حال پیشروی در پاکستان است

کد خبر: ۵۶۶۸۳۲

۲۶۸  بازدید

سخنگوی ارتش پاکستان ضمن هشدار نسبت به رشد تعداد و فعالیت تروریست های داعش در شمال این کشور از انجام عملیات نظامی علیه داعش در مرز با افغانستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ارتش پاکستان ضمن هشدار نسبت به رشد تعداد و فعالیت تروریست های داعش در شمال این کشور از انجام عملیات نظامی علیه داعش در مرز با افغانستان خبر داد.

بر اساس این گزارش سخنگوی ارتش پاکستان با اعلام این خبر آصف غفور با اعلام این خبر هشدار داد که داعش در برخی مناطق مرزی با افغانستان در حال رشد و پیشروی بوده و جلوگیری از این روند نیازمند انجام عملیات نظامی در مناطق روستایی تحت تصرف و یا سیطره داعش است.

گفتنی است گروه تروریستی داعش طی دو سال گذشته دست به حملات متعدد و بمبگذاری های خونباری در این کشور شده که از بمبگذاری انجام شده در شهر پاراچنار در این کشور که ماه پیش رخ داده و منجر به کشته شدن ۷۵ تن از شهروندان این کشور شد نام برد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش در حال پیشروی در پاکستان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..