تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی ظریف با CNN درباره ترامپ و برجام+فیلم

گفتگوی ظریف با CNN درباره ترامپ و برجام+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مدتی قبل ترامپ در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ایتالیا مدعی شد که ایران به «روح» توافق هسته ای منعقده در سال ۲۰۱۵ موسوم به برجام  پایبند نیست و هشدار داد که کابینه وی در حال بحث و مناظره بر سر پایبندی یا خروج از این توافق مهم هسته ای است.
محمد جواد ظریف نیز با انتشار پیامی در صفحه توییترخود پاسخ ترامپ را داد و نوشت : خواهیم دید آیا آمریکا آماده است تا به متن برجام پایبند بماند، چه برسد به روح این توافق. تاکنون که هر دو را زیر پا گذاشته است، آیا باز هم باید از هایلایت استفاده کنم؟!


این نظرات ترامپ در حالی مطرح شده بود که دولت وی یک هفته قبل از اظهارات او در این باره به کنگره فدرال آمریکا اطلاع داده بود که ایران دست کم به لحاظ فنی به چارچوب این توافق پایبند است.


اکنون ویدئویی از گفتگوی ظریف با سی ان ان منتشر شده که در آن وزیر امور خارجه در جهت تکمیل سخنان گذشته خود و تاکیدی بر بی مسئولیتی رئیس جمهور آمریکا می گوید: ترامپ نه فقط روح برجام بلکه جسم برجام را نيز نقض کرده است.

انتهای پیام/

نظر ظریف راجع به ترامپ و برجام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی ظریف با CNN درباره ترامپ و برجام+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..