تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تلاش ها برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های اندیمشک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: با تلاش تیم‌های امدادی و علاقه‌مندان به محیط زیست آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان اندیمشک کاهش یافته است.

وی افزود: تمام بخش‌ها در حال تلاش هستند تا این آتش سوزی به صورت کامل مهار شود و خسارت‌های زیست محیطی به علت بروز این حادثه به حداقل برسد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: تمام تمهیدات و تجهیزات مورد نیاز برای کنترل و مهار کامل آتش سوزی جنگل‌های الوار گرمسیری اندیمشک پیش‌بینی شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 گفتنی است در حالی که در ساعات پایانی شب امیدواری برای مهار و کنترل آتش‌سوزی در محدوده صحرا چک افزایش یافته بود به دلیل سختی گذر در منطقه و وزش باد این مهم امکان پذیر نشد.

از پیش از ظهر روز گذشته آتش در محدوده صحرا چک در بخش الوار گرمسیری اندیمشک آغاز و دقایقی پیش سرایت آن به محدوده جوروند از سوی فرماندار اندیمشک تایید شد.

انتهای پیام/ع

ادامه تاخت و تاز آتش در جنگل های اندیمشک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تلاش ها برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های اندیمشک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..