تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان آسیا، با استقبال مردم و مسئولان وارد میاندوآب شد + تصاویر

ساعت: 20:55 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150768

سیدعلی کریمی، ملی پوش میاندوآبی تیم ملی کاراته جوانان و قهرمان مسابقات آسیایی، در میان استقبال باشکوه مردم و مسئولان وارد زادگاهش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، مراسم استقبال از سیدعلی کریمی، قهرمان مسابقات آسیایی قزاقستان، عصر امروز در این شهر و با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته، برخی اعضای شورای چهارم و اعضای منتخب شورای پنجم و حضور گسترده مردم و ورزشکاران برگزار و این ورزشکار افتخار آفرین وارد زادگاهش شد.

در این مراسم، امیری فرماندار و رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان به نمایندگی از مردم و مسئولان شهرستان،‌این قهرمانی را به وی تبریک گفتند.

سیدعلی کریمی، ملی پوش میاندوآبی تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانه قزاقستان با حضور ۶۶۰ کاراته کا از ۲۷ کشور در حال برگزاری است، موفق شد تا با شکست حریفان خود به مدال طلای مسابقات دست یابد.

کریمی که در وزن ۶۸- کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود، در فینال ورزشکاری از کشور چین تایپه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.

این ملی پوش میاندوآبی در این مسابقات، به ترتیب ورزشکارانی از ژاپن  با نتیجه ۶ بر صفر، قزاقستان ۶ بر۳ و ازبکستان را ۳بر صفر شکست داد و راهی دیدار فینال شد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان آسیا، با استقبال مردم و مسئولان وارد میاندوآب شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..