تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع اصلاندوز مغان/دسترنج کشاورزان در جیب دلالان!+تصاویر

ساعت: 20:48 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150717

همزمان با فصل تابستان برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع اصلاندوز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،محصول گوجه فرنگی از محصولات عمده و مفید در سبد غذایی خانواده ها است که مصرف آن چه به صورت خام و چه پخته شده بسیار توصیه شده، اما برداشت این محصول این روزها در اصلاندوز با مشقت هایی همراه است .

این محصول در حالی برداشت می شود که کشاورزان از نحوه فروش ناراضی هستند و این بخاطر نبود صنایع تبدیلی در منطقه است و نبود این صنعت باعث شده محصول گوجه فرنگی در مزرعه کیلویی 350 تومان بفروش برسد.

به گفته یکی از کشاورزان بیشترین منفعت را در فروش این محصول دلالان می برند، زحماتی که برای کاشت این محصول از اول تا هنگام برداشت می کشیم قابل گفتن نیست خیلی اذیت می شویم.

این کشاورزان از مسئولان خواستار احداث کارخانه رب سازی و ایجاد صنایع تبدیلی شدند تا محصولشان بخوبی به قیمتی که رضایت بخش آنها باشد به‌ فروش برسد.

گوجه فرنگی اصلاندوز مغان از نوع مرغوب ترین و بهترین محصول است.اگر در این منطقه یک کارخانه رب سازی وجود داشته باشد، همه کشاورزان برای کاشت مجدد آن تمایل پیدا خواهند کرد.

هم اکنون قیمت این محصول در بازار اصلاندوز کیلویی یک هزار و 500 تومان بفروش می رسد این در حالیست که قیمت مزرعه 350 تومان با جعبه هست.

 محصول گوجه فرنگی  اصلاندوز علاوه بر تامین نیازهای استان اردبیل به سایر استان های کشور صادر می شود.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع اصلاندوز مغان/دسترنج کشاورزان در جیب دلالان!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..