تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف سموم قاچاق در انبار یکی از روستاهای آزادشهر

ساعت: 19:57 منتشر شده در مورخ: 1396/04/25 شناسه خبر: 1150629

در انبار یکی از روستاهای آزادشهر ۴۴۵ کیلو سم سبوس و ۵۷۵ لیتر انواع سموم مایع کشاورزی قاچاق یافت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان ازادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بنا به گزارشات رسیده از سوی مردم مبنی بر انبار سموم کشاورزی قاچاق در انبار یکی از روستاهای توابع آزادشهر، امروز صبح نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر با همکاری جهاد کشاورزی این شهرستان برای بررسی آن انبار اقدام کردن و صحت خبرها تایید شد.

اصلانی ادامه داد: در این انبار ۴۴۵ کیلو سم سبوس و ۵۷۵ لیتر انواع سموم مایع کشاورزی قاچاق یافت شد. بنا بر محاسبات کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای قاچاق ۱۵ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: کالاها مصادر شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی در اسرار خبرنگار ما بر اعلام نام روستا اعلام کرد: به دلیل حفظ حقوق شهروندی و حفظ آبروی افراد از اوردن نام روستا معذورم.

اصلانی در پایان گفت: از همکاری مردم با نیروی انتظامی تشکر می کنم. هر کجا مردم به خادمان خود کمک کرده اند جلوی تخلف گرفته  و امنیت جامعه پایدارتر شده است. از مردم عزیز شهرستان درخواست داریم که به مانند گذشته ما را در حفظ امنیت یاری کرده و با نخریدن کالای قاچاق به توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف سموم قاچاق در انبار یکی از روستاهای آزادشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..