تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در رسانه ملی

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ جلسه مشورتی برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارمندان رسانه ملی با حضور دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و مهدی یوسف مدیر امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی یوسف دبیر برگزاری این مسابقات ضمن ارائه توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری مسابقات قرآن کارکنان رسانه ملی در بخش عمومی، به بخش‌های جنبی این مسابقات از قبیل: تجلیل از مفاخر قرآنی رسانه و برگزاری مسابقه فیلم کوتاه 114 ثانیه‌ای اشاره کرد.

در ادامه دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به نقاط تلاقی این مسابقات با طرح فراگیر قرآنی بشارت 1451 اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این طرح قرآنی هم‌اکنون در رسانه ملی با محوریت سوره های ملک و واقعه در حال برگزاری می‌باشد، می‌‌‌توان محوریت بخش‌های حفظ، مفاهیم و همچنین پژوهش را این دو سوره قرار داد.

وی همچنین در خصوص تجلیل از عناصر قرآنی رسانه ملی افرادی را پیشنهاد کرد.

در انتها مقرر شد برای هماهنگی بیشتر جلساتی با حضور مدیران و کارشناسان قرآنی رسانه ملی برگزار گردد.

انتهای پیام/

مسابقات قرآنی در رسانه ملی برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در رسانه ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..