تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرتاب دختر 17 ساله از پشت‌بام ساختمان

کد خبر: ۵۶۶۸۲۲

۴۵  بازدید

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از پرتاب دختر ١٧ساله از پشت‌بام ساختمان ۲ طبقه مسکونی و دستگیری دو متهم در این خصوص خبر داد.

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از پرتاب دختر ١٧ساله از پشت‌بام ساختمان ۲ طبقه مسکونی و دستگیری دو متهم در این خصوص خبر داد.

 مسلم محمدیاران اظهار کرد: دختر ١٧ ساله اهل حصار گرمخان بجنورد، غروب دیروز شنبه از پشت‌بام ساختمان ٢ طبقه مسکونی به داخل کوچه پرتاب شد.

یاران افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه دستگاه قضایی دست‌به‌کار شد و با حضور بازپرس شعبه یک بجنورد در محل حادثه تحقیقات میدانی در خصوص علت حادثه و شناسایی عامل یا عاملین این سقوط مرگبار شروع شد.

وی بدون اشاره به این‌که عامل یا قاتل این حادثه که منجر به مرگ دختر ١٧ساله شده، چه کسی است از دستگیری ٢ متهم در این خصوص داد.

وی گفت: در کمتر از ٢٤ ساعت زوایای پیدا و پنهان این حادثه موردبررسی قضایی قرار گرفت و اکنون تحقیقات قضایی با توجه به اعترافات متهمان در حال بررسی است.

این مقام قضایی اگرچه جزئیات این پرونده را باز نکرد و نگفت سرنخ‌های اولیه منجر به دستگیری متهمان آن‌هم در مدت کمتر از ٢٤ ساعت چه بوده است و چگونه آنان را شناسایی و دستگیر کرده‌اند اما زمان دستگیری و سرعت عمل در این خصوص حکایت دارد شیوه و ورود عوامل قضایی بهنگام و کارشناسانه بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرتاب دختر 17 ساله از پشت‌بام ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..