تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی: طلای حسن نیا را با ناداوری گرفتند

سلطانی: طلای حسن نیا را با ناداوری گرفتندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید حسن نیا کاراته کای وزن منفی 55 کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی برابر نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده بود، با رای داوران بازنده اعلام شد و مدال طلای این نماینده کشورمان تبدیل به مدال نقره شد.

شهاب سلطانی مربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره این ناداوری بیان کرد: داوران دیدار فینال معتقد بودند که ضربه حسن نیا پس از اعلام پایان بازی اجرا شده و به همین دلیل امتیازی به این کاتارو تعلق نمی گیرد در صورتی که پس از زدن ضربه هنوز یک ثانیه از مسابقه مانده بود.

وی ادامه داد: اگر این ضربه بعد از اعلام توقف توسط داور صورت گرفته است چرا داوری که بازبینی فیلم را برعهده دارد چنین موضوعی را در ویدئو چک متوجه نشد و چرا بعد از پایان بازی و اعتراض قزاقها چنین تصمیمی گرفته می شود.

مربی تیم ملی کاراته افزود: اگر این موضوع برای ورزشکاری غیر از کشور میزبان رخ داده بود، چنین رای صادر نمی شد و میزبان در این مورد اعمال نفوذ کرد و متاسفانه مدال طلا حسن نیا به نقره تبدیل شد و برای نمایندگان آسیا متاسف هستم که در جلوی تماشاگران به راحتی این ناداوری اتفاق افتاد.

رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می شودو تیم ملی کشورمان تا کنون در رده بزرگسالان دو طلا، دو نقره و دو برنز کسب کرده است.پیش از این کاراته کاهای نوجوانان و جوانان با کسب 10 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز در جایگاه قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ناداوری در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی: طلای حسن نیا را با ناداوری گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..