تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره آرژانتینی لاتزیو به میلان پیوست

کد خبر: ۵۶۶۸۱۵

۱۷۴۷  بازدید

لوکاس بیلیا، هافبک باتجربه لاتزیو بالاخره رسما به باشگاه میلان ملحق شد.

ورزش سه: لوکاس بیلیا، هافبک باتجربه لاتزیو بالاخره رسما به باشگاه میلان ملحق شد.

 البته حضور این هافبک دفاعی 31 ساله از چند روز پیش در میلان قطعی شده بود اما بالاخره ساعتی پیش این انتقال رسمی شد تا یک بازیکن دیگر هم به جمع کهکشان روسونری اضافه شده باشد.

لوکاس بیلیای آرژانتینی در فصول اخیر مورد توجه دو تیم بزرگ شهر میلان قرار داشت اما بالاخره در ابتدای هفته به همراه بونوچی در تست های پزشکی شرکت کرده و نهایتا با مبلغ 17 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش رسما راهی این تیم شد.

قرارداد بیلیا تا ژوئن سال 2020 اعتبار خواهد داشت و این هافبک باتجربه که 49 بار هم برای تیم ملی آرژانتین بازی کرده، دیگر رسما بازیکن میلان است.

ستاره آرژانتینی لاتزیو به میلان پیوست ستاره آرژانتینی لاتزیو به میلان پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره آرژانتینی لاتزیو به میلان پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..