تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث ۵۰ کلاس درس عشایری در لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نصراله بازگیران، رئیس آموزش و پرورش عشایری لرستان، گفت: ۱۲۰ تخته چادر برای دانش‌آموزان عشایر کوچ‌رو، تعمیر و تجهیز آموزشگاهها، تهیه ۲۰۰ کیت آموزشی، جابجایی کانکس‌های درس و تهیه ۳۰۰ قاب عکس جهت تشویق دانش‌آموزان عشایر از دیگر اقدامات خیران در آموزش و پرورش عشایری استان لرستان بوده است.

بازگیران گفت: در سال گذشته خیران طی دو مرحله برای تهیه وسایل ورزشی مدارس شبانه‌روزی عشایری ۲۴ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی افزود: طی رایزنی‌های انجام شده با خیران مقرر شد برای آغاز سال تحصیلی جدید کتابخانه مرکزی آموزش و پرورش عشایری احداث و راهبران آموزشی به صورت ماهانه کتاب‌ها را در اختیار دانش‌آموزان عشایری قرار دهند.

بازگیران با بیان اینکه آموزش و پرورش عشایری از نظر پراکندگی جغرافیایی وسیع‌ترین منطقه استان است که مسئولیت تعلیم و تربیت فرزندان عشایر را به عهده دارد گفت: در لرستان بیش از ۱۵۰ آموزشگاه سیار وجود دارد که از مناطق عشایری لرستان آغاز و تا مناطق عشایری اندیشمک و دزفول ادامه دارد.

انتهای پیام / د

احداث ۵۰ کلاس درس عشایری در لرستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث ۵۰ کلاس درس عشایری در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..