تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردهمایی استانداران ۳ استان کشور در گرگان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ معاون سیاسی وزیر کشور امروز در همایش منطقه ای استانداری های گلستان ، مازندران و سمنان در گرگان گفت : راه خدمت برای مردم همان راهی است که قانون و شرع برای ما تعیین کرده است و باید با تمام توان برای همه ی مردم قدم برداریم و تلاش کنیم.

علی اصغر احمدی افزود : اگر میخواهیم رفتارها از سوی مردم تغییر پیدا نکند باید رفتار سیاسی و مطالبه مردم را جدی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان نیز در این همایش گفت : مسولان باید با تلاش بیشتر و انگیزه مضاعف برای رفع مشکلات اجتماعی مردم تلاش کنند و اقدامات موثری انجام دهند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت : امروز مهمترین مشکل جامعه ما مسائل اقتصادی و معیشتی است و نیاز است استانداران در چارچوب قانون اختیاراتی داشته باشند تا بتوانند به صورت اساسی مشکلات را حل کنند.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور نیز در این همایش گفت : هدف از تشکیل چنین همایش هایی افزایش تحرک بخشی در حوزه های مختلف اجرایی عمرانی و رفع مشکلات مردم است .

محمد امین رضا زاده افزود : تبادل نظرات بین استانداران و انتقال تجربیات بخش های مختلفی همچون عمرانی ، اقتصادی ، سیاسی و امنیتی و تبیین دستاوردها و عملکردها و برنامه های استان از دیگر اهداف همایش است.

استاندار سمنان نیز در این همایش گفت : با در آمد دولت کشور قابل اداره شدن نیست و آنچه مهم است این است که اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

محمد رضا خباز افزود : راه نجات کشور توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی است و نکته مهم آن مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود : باید کاری کنیم که سرمایه گذاران اطمینان پیدا کنند که راه سرمایه گذاری وجود دارد.

ربیع فلاح استاندار مازندران نیز گفت :هر استان توانمندی های مرتبط به خود را دارد و باید تلاش کنیم بر اساس ظرفیت های موجود در استانها به تولید و اشتغال زایی رونق دهیم .

استاندار گلستان نیز گفت : در بخش رونق تولید در گلستان تا کنون 760 میلیارد تومان به 533 واحد تخصیص داده شده است.

حسن صادقلو افزود : در چهارسال گذشته تاکنون بیش از هشت هزار و 300 طرح با اعتبار سه هزارو 500 میلیارد تومانی بخش دولتی و 5 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی استان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام / ا

تعهد امسال گلستان ایجاد ۲۲ هزار شغل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردهمایی استانداران ۳ استان کشور در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..