تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جشنواره مولودی خوانی رضوی (هه تاو) در استان کردستان برگزارمی شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سامان احمدی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج که با موضوع ارائه و بررسی طرح بنیادی نقش پدری و بررسی برنامه های دهه کرامت برگزارشد، با اشاره به اینکه جشنواره مولودی خوانی رضوی (هه تاو) ۶ الی ۸ مرداد در سنندج برگزار می شود، گفت: در این دوره شاهد استقبال و ارتقای وضعیت کیفیت گروه های شرکت کننده نسبت به دوره های گذشته هستیم.

وی عنوان کرد: ۲۱ اثر از گروه های مولودی خوان و ۱۷  اثر از منقبت خوانان هم از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره درکردستان ارسال شد.

وی اظهارداشت: توسط هیئت انتخاب در مجموع ۱۴ گروه مولودی خوان که از این تعداد دو گروه از اقلیم کردستان عراق و دو گروه هم برگزیدگان جشنواره وحدت و جشنواره مولودی خوانی بسیج مداحان هستند، به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دبیرسومین جشنواره مولودی خوانی رضوی(هه تاو) در کردستان ادامه داد: از تعداد منقبت خوانان شرکت کننده ۱۲ منقبت خوان که از این تعداد دو نفر از اقلیم کردستان عراق هستند، برای رقابت در مرحله نهایی پذیرفته شدند.

احمدی با اشاره به اینکه افتتاحیه این جشنواره با بیرق گردانی رضوی از جلوی مسجد جامع تا حسینیه سنندج در روز جمعه ۶ مردادماه خواهد بود، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه سنندج، برگزاری ضیافت کرامت در امامزاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع)، برگزاری یادواره زنده یاد محمد شمس قریشی از دیگر برنامه های جنبی این دوره  از جشنواره است.

انتهای پیام/م

کردستان، میربان ۱۴ گروه مولودی خوان از استان های سراسر کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جشنواره مولودی خوانی رضوی (هه تاو) در استان کردستان برگزارمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..