تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آینده ملت ها با بکارگیری ماهواره رقم خواهد خورد

آینده ملت ها با بکارگیری ماهواره رقم خواهد خورد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محسن بهرامی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی طراحی دقیق ماهواره مکعبی ایرانی که با حضور 7 تیم دانشجویی از دانشگاه های کشور در محل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار شد گفت:سرنوشت و آینده ملت ها با بکارگیری فناوری ماهواره در همه شئون زندگی رقم خواهد خورد، لذا دانشگاه ها باید دانشجو برای فناوری آینده تربیت کنند.

وی افزود:برای دست یابی به فناوری در عرصه های مختلف باید از متخصصان داخلی و بین المللی و تجربه آنها بهره برد، اما در کنار آن نباید از دانش جوانان و شجاعت، نشاط و توانایی آنها غافل شد.


بهرامی خطاب به تیم های شرکت کننده در این مراسم گفت: آینده در اختیار شماست، پس آن را بسازید زیرا این حس سازندگی کشور از شروع تحصیل در شما وجود داشته و با ورود به دانشگاه، رنگ جدی تر و علمی تر گرفته است، پس از تمام توان خود برای ورود به جهان فناوری استفاده کنید.


رییس سازمان فضایی ایران افزود: این مسابقه ماهواره ای با هدف جذب نیروهای متخصص و علاقمند برای ورود به عرصه تحقیقات فضایی، ایجاد بستر مناسب علمی برای دانشجویان و پرداختن دانشجویان به بحث های فناورانه طراحی شده و کوچک و کم هزینه بودن از ویژگی های آن است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

دانشگاه ها برای فناوری ماهواره  دانشجو تربیت کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آینده ملت ها با بکارگیری ماهواره رقم خواهد خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..