تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد 210 میلیاردی از تبلیغات محیطی

کد خبر: ۵۶۶۷۹۳

۶۲۰  بازدید

«پندار توفیقی» مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران، گفت: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در سه سال اخیر 210 میلیارد تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشته که از این مبلغ تا این لحظه یک ریال هم به ما پرداخت نشده است.

ایرنا: «پندار توفیقی» مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران، گفت: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در سه سال اخیر 210 میلیارد تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشته که از این مبلغ تا این لحظه یک ریال هم به ما پرداخت نشده است.

توفیقی در خصوص لغو دیدار استقلال و پرسپولیس در آلمان، نیز گفت: از این مساله بی اطلاع هستم و باید منتظر اعلام مسئولان برگزاری مسابقه باشیم. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برگزاری چنین بازی می تواند به سرخابی ها کمک کند، ادامه داد: اگر در برگزاری این مسابقه درست عمل و تبلیغات درست انجام شود، می توانستیم درآمد خوبی بدست بیاوریم. 

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران، گفت: در فوتبالی که نه خبری از حق پخش تلویزیونی است و نه در آن تبلیغات محیطی و بلیط فروشی در اختیار باشگاه ها است، چگونه می خواهیم به فکر درآمد زایی باشیم.

توفیقی با اشاره به درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی، اظهار کرد: در این سه سال هرگاه پول خود را از تبلیغات محیطی خواسته ایم، سازمان لیگ اعلام کرده به خاطر بدهی های باشگاه به طلبکاران پرداخت شده است. درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی 210 میلیارد تومان بوده است که حداقل سهم ما 25 میلیارد تومان می شد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال، گفت: در کنار اینکه در تبلیغات محیطی سهیم نیستیم در بلیط فروشی هم دخالتی نداریم و متاسفانه حق ما به جیب باشگاه نمی رود. در این فصل تنها در بازی با الاهلی بلیط فروشی به ما رسید که مبلغ آن یک میلیارد تومان بود. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها راه ما برای تبلیغات پیراهن تیم است که آنهم در مقابل هزینه های باشگاه مبلغ خاصی نمی شود. 

توفیقی در رابطه با اینکه در هیچ کجای دنیا بزرگترین تیم های یک کشور حامی مالی مشترک ندارند، اظهار کرد: وزیر سابق ورزش این حامی را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد و پس از آن از ما هم خواست با آن قرارداد امضا کنیم.

وی تاکید کرد: در ایران باشگاه ها دولتی هستند و مجبوریم تابع تصمیمات باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد 210 میلیاردی از تبلیغات محیطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..