تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همیلتون، فاتح گرندپری بریتانیا شد

کد خبر: ۵۶۶۷۸۸

۱۶۹۵  بازدید

راننده انگلیسی تیم مرسدس به عنوان قهرمانی گرندپری بریتانیا رسید.

خبرگزاری تسنیم: راننده انگلیسی تیم مرسدس به عنوان قهرمانی گرندپری بریتانیا رسید.

دهمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان، عصر امروز در پیست سیلوراستون انگلیس انجام شد و لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی این گرندپری رسید.

تعداد قهرمانی‌های همیلتون در بریتانیا پس از این گرندپری با رکوردهای جیم کلارک و آلن پراست برابر شد.

والتری بوتاس، دیگر راننده تیم مرسدس با 14 ثانیه اختلاف پس از همیلتون در جایگاه دوم قرار گرفت و کیمی رایکونن، راننده فنلاندی تیم فِراری، سوم شد. سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری نیز با پنجری لاستیک جلو به عنوانی بهتر از هفتمی نرسید.

همیلتون، فاتح گرندپری بریتانیا شد

فرناندو آلونسو، کارلوس ساینس و جولیون پالمر نیز نتوانستند  مسابقه را تمام کنند.

همیلتون، فاتح گرندپری بریتانیا شد

در رده بندی نهایی، سباستین فتل با تنها یک امتیاز اختلاف، بالاتر از همیلتون در جایگاه نخست قرار دارد و کیمی رایکونن سوم است. در رده بندی تیمی نیز مرسدس پیشتاز است.

همیلتون، فاتح گرندپری بریتانیا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همیلتون، فاتح گرندپری بریتانیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..